Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJALNE www.ZAPESTKA.SI

Poslovanja spletne trgovine www.zapestka.si je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.zapestka.si je specializirana spletna trgovina za prodajo varnostnih zapestnic.

Opredelitev pojmov

  • ponudnik je Agencija MEP, Matevž Pevc s.p., Branik 27 C, 5295 Branik, Slovenija davčna številka: SI34913828 (smo zavezanci za DDV).
  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
  • spletna trgovina je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci


Postopek naročila je sledeč:

  • Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.
  • Naročilo se prične tako, da kupec klikne na gumb “Zaključi nakup” in konča s plačilom na TRR ponudnika ali s plačilom prevozniku ob dostavi.
  • Pogodba bo shranjena v natisnjeni obliki na sedežu ponudnika. Kupcu/potrošniku je na željo na vpogled. Kopijo lahko na zahtevo prejme po navadni pošti.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. O tem nas morate obvestiti pisno prek navadne ali elektronske pošte. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Stroške vračila nosi potrošnik sam.

Barve prikazane na spletni strani, se lahko razlikujejo od dejanskih barvnih odtenkov zapestnic.

Kupec ne more odstopiti od nakupa, katere predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. tiskanje zapestnic, tiskanje logotipa na zapestnice  ali dobava večje količine blaga po predračunu).

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik mora pred dostavo poravnati predračun.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1 delovi dan, v ostalih primerih pa do največ 3 delavne dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Cene

Vse cene na spletni strani so podane brez DDV. DDV se obračuna na končni ponudi / predračunu v primeru plačila po predračunu ali na računu v primeru plačila po povzetju.

Stroški dostave

Stroški pakiranja in dostave enega paketa na naslov v Sloveniji znašajo 4,50 EUR + DDV, ne glede na vrednost naročila ali težo izdelka (razen za izdelke, kjer je strošek dostave posebej naveden), in se prištejejo v postopku naročila.

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka. Naročnik bo ob oddani pošiljki prejel kodo, s katero bo lahko sledil pošiljki. Sobotna dostava se izvaja na zahtevo uporabnika in jo je potrebno doplačati.

Plačilo po povzetju (odkupnina)

V primeru plačila po povzetju znaša strošek plačila po povzetju 2,00 EUR + DDV. Dostavna služba lahko ob tem zaračuna še svojo provizijo za plačilo, ki jo sama obrčuna in jo plača naročnik.

Garancija

Za vse artikle vam dajemo garancijo na kakovost!

Če je embalaža ob prevzemu kakorkoli poškodovana, jo preglejte skupaj z dostavljavcem poštne službe, ki vam paket dostavi. Če opazite da je paket poškodovan, brezkompromisno zavrnite pošiljko! Poznejših poškodbenih reklamacij zaradi dostave, brez zapisnika, nikakor ne bomo upoštevali! Zapisnik opravite skupaj z dostavljavcem, ki vam je pripeljal paket.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila, na prejetem predračunu bo dodatno obračunan še DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Barva zapestnic, na spletni strani se lahko razlikuje od dejanske barve na zapestnicah.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Agencija MEP, Matevž Pevc s.p., Branik 27 c, 5295 Branik.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovat

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.